Sakletare

Har alldeles nyss rotat som en galning i min mammas garderob efter något snyggt som jag kan överta. Hennes garderob är enligt mig enorm och hon använder knappt hälften. Hittade till min stora förtjusning en lång svart skjorta, alltid praktisk och användbar. En svart kavaj,  det måste vara ödet eftersom jag bara häromdagen sa att jag ville köpa mig en. Till sist men inte minst så tror jag att jag har hittat klänningen jag vill ha på mig på studenten. Är lite tveksam än så länge men det lutar åt att det faktiskt blir den... Tänk då sparar man ju faktiskt både tid och pengar. Nu har jag gett upp sakletandet eftersom jag känner mig nöjd men jag kommer nog ge mig in i mammas djungel/garderob snart igen!

image174

Jag och Pippi, vilka sakletare vi är båda två...

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0