Prov och Solsken!

Idag är det strålande väder ute och jag känner mej faktiskt på topp fadtän jag är helt täppt i näsan och lite ont i huvudet. Att solen tittar fram gör så grymt mycket. Tycker inte ni det också?
När jag vakande i morse kände jag mej helt oförberedd inför provet vi hade idag men nu när jag har gjort det så känns det faktiskt helt okej, skrapar nog ihop till ett G! Min söta mamma som reser mycket i sitt arbete som säljare på Lindt choklad hade idag varit på Lager157 och överraskade mej med en tröja och en gudomligt god snickerskaka. Jag vet att jag sa till Elin på skolgården idag att jag försöker att inte äta sötsaker eller skit över huvud taget på vardagarna, ibland måste man offra sig helt enkelt och man lever ju bara en gång...
Nu ska jag försöka plugga lite, helst skulle jag vilja sitta ute och steka i solen men det är faktiskt ganska så kallt ute så det blir inget med det. I stället för att steka utomhus blir det istället stek på Brunos ikväll med mamsen.

image191

Ha de gött allihop!

Adios Amigos =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Frida, jag avlider av tråkighet
Mitt pluggande går inge bra och jag vill se på tv istället!!!!

2008-04-17 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0