Plastic Fantastic?


Hittade denna bild på Sofi Fahrman på www.stureplan.se och deras lista över de 100 mest inflytelserika människorna. Är det bara jag eller ser det inte ut som att hon silkonpattar?
Antingen det eller jädrigt fasta bröst och super-styva nipples...
Har sedan länge hört ett antal rykten om att hon skall ha opererat sig lite här och var och jag tycker att denna bild på något sätt talar FÖR dessa teorier.
Om ni frågar mej så ser det ut som om farbror doktorn har varit i farten med skalpellen lite!

Eller vad tror ni?


image159


Plastic eller Fantastic?



Kommentarer
Postat av: amanda

vad är egentligen grejen med att man måste ha världens högsta panna för att få bli modeikon i sverige? aja, jag borde inte klaga. du ska se min, den är typ en meter :)

2008-04-06 @ 09:32:37
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Jo visst fan har hon det nu när du säger det... Din panna är ju inte stor! Hoppas att du har haft en bra helg =) kram

2008-04-06 @ 14:48:49
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0