PA Press...

Är det bara jag eller känner ni er andra också grymt stressade över PA:t?
Jag och Elin satt och diskuterade igår om varför man alltid börjar med grejer för sent och varför man alltid skyller på att det är uppgiftens fel och inte sitt eget! Just nu så hatar jag verkligen allt som har med PA att göra och jag gör verkligen allt förrutom att skriva klart det... Igår var jag hemma hos David en kort stund tillsammans med Carl, Fredrik, Cecilia och Anna. Vi kollade på Vänner och grabbarna anordnade en boxningsmatch som hette duga. Cicci var sexig tjej med rondskylt och Anna var speaker på diverse språk, jag själv var domare. Efter Vänner blev det YouTube för hela slanten med klipp på fjortisar i Gävle och wobblande gigantiska bröst! Vilken syn, tror nog att jag själv ska skaffa silikonpattar och wobbla mej till en karrirär...

image200

Idag har jag varit duktig och arbetat i trädgården och fixat på altanen med utemöblerna och grillen. Mamma tänkte att vi kanske skulle grilla redan ikväll men tyvär så är vädret inte på vår sida. Oavsett om det blir grillning eller inte så blir det i alla fall kött, potatisgratäng, grekisksallad och baguette till middag ikväll. Inte helt fel om ni frågar mej. Hoppas att ni andra får en bra kväll.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0