Onsdagar med Orup

Idag är det onsdag, kändes därmot som en helt annan dag när jag vaknade. Skolan kändes det som en evighet sen man var i eftersom denna helg blev ovanligt lång med extra lediga dagar...
Vi hade klassråd idag men med väldigt få deltagare. Detta spelade ingen roll för Ulrica bestämde ändå för att ge oss en jädra utskällning för klassens höga frånvaro. Annars va detta som vilken dag som helst och det är ju skönt för stackars Elin som fortfarande är hemma från skolan. Hoppas att hon blir frisk snart så vi kan umgås och göra stan lite mera osäker, hehe!
Kollade som vanligt nyss på The Hills, avsnitten va sådär så jag tröttnade efter halva tiden. Nu sitter jag klistrad vid datan och försöker göra allt annat än att plugga. Kikar runt på diverse bloggar och sidor med underbara ting men med en inte lika underbar prislapp. Såg på MTV News att Mariah Caery har haft fler Billboard ettor än The King himself, ELVIS. Kul för henne och det klirrar säkert lite extra i hennes kassa nu när hon haft hela 18 listettor. Lyssnade på hennes nya låt "Touch My Body" häromdagen men jag kan väl säga att den lät som alla andra låtar hon gjort på senare tid. Tycker bättre om hennes gamla då hon använder sin otroliga röst till max.
För er som inte har hört låten eller sett videon kommer här en länk: http://www.youtube.com/watch?v=CzxR8OH-fDQ

Titta gärna och avgör själva...

Nu ska jag slita mej ifrån dataskärmen och förhoppningsvis plugga lite.
Sedan skall jag städa lite och lyssna på gamla Orup låtar, vilken nostalgitripp gott folk!

image165


Mannen som hellre blir jagad av vargar - Orup.


Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0