Once A Day

Har kommit på mej själv med att det finns ett antal internetsidor som jag besöker minst EN gång dagligen. I mitt fall handlar det om lite blandade och här mina vänner har ni ett litet urval av alla hemsidor jag klickar in mej på dagligen:

www.hemnet.se
www.stureplan.se
www.blogg.se
www.tv.nu
www.hotmail.com
www.strawberrynet.com
www.facebook.com
www.spray.se
www.bilddagboken.se
www.google.se

Dessa sidor och diverse bloggar är dem jag klickar mig fram till dagligen. Undrar ibland om det bara är jag som har mina internetvanor då jag känner mig som en dammig, jävla LP-skiva som hakat upp sig och som går om och om igen!
Är lite nyfiken på vilka sidor ni helst av allt besöker?

Ska försöka få lite välbehövlig sömn nu och lägga ner det här med bloggandet tills imorgon. Tycker däremot att jag har blivit mycket bättre på att skriva nya inlägg, något som en del däremot är lite sämre på...

Sov Så Sött =)

image180




Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg:) every day! ;D supercool tjej:)

2008-04-17 @ 09:13:50
Postat av: Frida

Tack så mycket! Va kul att du gillar min blogg =)

2008-04-17 @ 15:57:08
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0