Negligé Mannen

Satt förut och kollade på reprisen av senaste avsnittet av "Hundra Höjdare" och konstaterade att en del människor är bra sjuka. Den mest sjuka var en man som hette Mike Ricardi som bodde på en nudistanläggningen. Denna man var så sjuk men skön på samma gång, kamerakåtare människa får man nog leta efter... Så fort han såg Filip och Fredriks kamera posade han järnet och visade hela härligheten. Kameraknullarmannen var det namn som passade in på honom bäst enligt Filip och Fredrik. Roligaste kommentaren gav Filip som tyckte det var konstigt att alla som bodde på nudistanläggningen hade väldigt små kukar! Små eller stora men man fick se en hel del av den varan under programmets gång. Mike bjöd med grabbarna till en klubb som hette "The Castle" där man tydligen var tvungen att vara konstigt klädd för att komma in, detta påstod i alla fall Mike och tvingade därför på Filip, Fredrik och producenten små negligéer! För er som inte vet så är en negligé ett genomskinligt nattlinne för kvinnor. Detta var typ Mikes favoritplagg och skulle helst bäras med inget under. Detta program kan man säga förgyllde min dag och kväll som slutade med att jag blev hemma och lagade laxpasta till hela familjen. Elin och jag försökte väl få ihop något men folk kunde inte, sen var det en annan grej som gjorde så det inte blev något (Elin jag tror att du vet ;) Men men, imorgon är en annan dag som Christer Björkman sjöng i melodifestivalen och förhoppningvis blir det då nya friska tag, gärna betoning friska eftersom jag idag känt mej lite krasslig i både huvud och hals.

För er som missat Negligé Mannen - Mike Ricardi, kolla in detta klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=tCzVp5LbHA0 

Hoppas att ni andra får en mer händelserik kväll än vad min kommer att vara!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0