Måndag

Idag har jag och Emma verkligen jobbat järnet med vårat PA i biblioteket. Hade nog varit ännu mer effektiva om inte vi satt precis innanför dörren så det blev att alla vi kände stannade och snackade en bra stund. Trevligt och om jag ska vara ärlig så snackar jag mycket hellre än jag arbetar med ett jädra projektarbete! Än så länge är vi inte riktigt klara men förhoppningsvis så lämnar vi in det imorgon. Har ni redan lämnat in PA:t?
När jag kom hem var jag så hungrig och trött i huvudet att jag bara var tvungen att ta något att äta. Det blev rester från igår iform av lövbiffspasta med kantarelller och färskriven parmesan på toppen... Mums fillibabba. Älskar färsk parmesan, älskar nästan all mat. Lättare att säga vad jag inte tycker om, exempel på mat jag inte gillar är inälvsmat som typ leverpastej, blodpudding och till många människors stora förvåning så gillar jag INTE pannkakor. Förstår inte grejen med mat som smakar sött, jag menar inte vill jag äta middag som smakar socker. Är mer än salt tjej tror jag när det kommer till kritan. Vad gillar ni bäst, sött eller salt?
På tal om goa grejer så smakade jag supergoda snacks av mamma när jag kom hem. Va nå typ av hälsosnacks från Kellogs All Bran som hette "Mini Breaks". Kalasgoda med lite smak av äpple och kanel.
Ikväll ska jag plugga till religionsprovet, sola med mamma och kolla på Andra Avenyn! Fullspäckat med andra ord kan man säga...
Hoppas att ni andra får en bra kväll.


image206


Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0