Just Idag mår jag bra =)

Just idag känns livet ganska så bra. Jag har nyss ätit en underbart grillad köttbit, yes det blev en premiärgrillning i solskenet ute på altanen! Ikväll blir jag nog bara hemma. Boring tänker kanske ni men jag orkar faktiskt inte engagera mej och dra ihop nåt, inte heller åka på fest i Bomhus. Får nog hellre bli en kväll i soffan med M&M-kulor och förhoppningsvis någon bra film. Min vän Elin är ute på ett litet äventyr och kommer förhoppningsvis ringa mej senare ikväll/inatt och berätta hur det gick. Snackade nyss med min käre far som ringde från ett soligt och gött Göteborg. Han var hos min farfar och hade varit på stan och handlat Resterödskalsonger, ett linne och strumpor på Victoria Arena, min far är ganska så fåfängd när det kommer till kalsingar. Imorgon är det söndag och den dag i veckan som jag hatar allra mest! Hatar känslan av att helgen är slut och att skolan börjar som vanligt. Sen sover jag alltid så himla dåligt natten mellan söndag och måndag, är det en bra natt så blir det 4-5 timmar...

Nu ska jag bege mej av mot soffan och zappa över till MTV för lite "A Shot At Love With Tila Teguila". Känns konstigt att jag ska kolla på det helt själv och inte med min Tequila kompanjon - Elin.

Ha de gött!

Puss och Kram på er alla =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0