I'm Desperate!

Nu är snart klockan 21.00 och det är äntligen dags för våra kära hemmafruar att återvända i tv-rutan.
Har saknat gänget på Wisteria Lane och det vet jag att Elin också har, hehe...
Känner mej inte 100% för tillfället eftersom jag känner att jag typ håller på att bli sjuk. Passar inte bra just nu eftersom vi har så mycket i skolan just nu, jävligt mycket om jag ska vara ärlig!
Imorgon får det bli en dag hemma med kurering och plugg för hela slanten. PA och balklänningsstressen sköljer över mej som en gigantiskt tsunamivåg och jag tror inte att jag är enda som känner på det här viset, eller är jag det? Köpte i alla fall balskor idag och superbilliga handskar på Wedins, nu är det bara klänningen som fattas då med andra ord. Idag åkte min kära mamma på konferans till Stockholm. Lindt choklad-gänget verkar verkligen ha superroligt när dem åker iväg. Extra kul är det ju förstås för oss här hemma när mamsen kommer hem med nyheter, jag vet redan en av nyheterna. Är lite spänd på vad mer chokladnyheter hon kommer hem med, den som lever får la se!

image177

Nu ska jag gå och göra mej lite pepparmintte och bädda ner mej i sängen.

Ha de gött allihop.

Hugs and Kisses =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte den enda, det vet du!
Krya på dig mitt gullegull!

2008-04-15 @ 21:21:40
Postat av: Frida

Tack så mycket! Jag trodde nog att jag inte var det ;) Puss och kram =)

2008-04-15 @ 22:23:33
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0