I Wanna Be Fabulous!

Sophie Rosensvärd är en av många bloggare och bloggerskor på www.stureplan.se
Hennes livsstil är något som jag gärna skulle vilja prova på för en dag.
Hennes liv är som taget ur "Sex And The City", kanske inte konstigt när hennes blogg faktiskt heter "Sophie And The City".
Sophie bodde förrut i Stockholm men flyttade för ett tag sedan till New York och verkar för tillfället leva The Fabulous Life med STORT utropstecken!
Hon shoppar, lunchar, tränar, festar, umgås med sina chica vänner och som sysselsättning så pluggar hon Fashion Marketing & Manegment.
Vilket liv säger jag bara, vilket underbart liv...
Sophie har fått en hel del elaka kommentarer på sin blogg om att hon skulle ha anorexia men att inte en del bara kan fatta att det finns människor därute som har fötts med en förbränning som heter duga, genetisk tur brukar jag kalla det! Hon är ju en as-cool tjej så jag fattar inte varför folk orkar tracka på henne så mycket, jo det enda jag fattar är att dem är grymt avundsjuka. Avundsjuk när det gäller Sophie för min del är bara förnamnet men för det så tycker jag att hon man skall unna henne det hon har eftersom hon säkert har slitit hårt för att komma dit hon befinner sig idag. Detta mina vänner är en av mina drivkrafter här i livet. Människor som det har gått bra för, exempelvis Sophie tycker jag ska sporra oss och inte göra oss till bittra människor som missunnar alla därute det som vi själva inte får men vill ha!

image161

Sophie, så jävla fabulos man kan bli...

Med dessa ord sätter jag nu punkt för detta inlägg.
Ska i stället ägna mej åt lite tvätt och disk innan päronen kommer hem.
Så jävla glamouröst och fabulous är mitt liv, hehe!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0