I Should Be So Lucky!

Imorse väcktes jag av att jag fick ett SMS runt åtta tiden. SMS:et var från Liseberg som frågade om jag var intresserad att jobba hos dem i sommar och om jag var det skulle jag höra av mig. Självklart tänkte jag och hoppade snabbt som tusan upp ur sängen och drack en kopp te innan jag ringde. Benny hette mannen, min nya chef som svarde och var supertrevlig. En riktig urgöteborgare så det kan ju inte bli annat än en go och glad sommar för min del... Tänk va kul, jobba på Liseberg. Fan va tur jag har ibland! Idag var det en ganska så lugn skoldag. Dubbla pass med Jan och lite Grekland med Ingvar på det, glömde en jädra massa PA efter skolan! Riktigt trevligt var det idag på lunchen då nästan alla i klassen satt tillsammans och pratade. Känns så tråkigt att vi snart ska splittras när det är NU som vi har hittat varandra. Något trevligt som vi kom fram till är att vi ska ta med oss filtar, kubbspel, krockett och annat kul och ha i skåpet så att vi är beredda på picknick någon fin dag då vi också slutar tidigt, hoppas att det blir många av den varan! Efter skolan sprang jag ner en sväng på H&M och köpte supersöta och ljusrosa underkläder som jag hade hängt undan igår, linne, bh och trosa blev det. Dum som jag var så köpte jag bh:n utan att prova så imorgon blir det att snällt gå tillbaka med den, kupan var för liten och den var mycket sötare på galgen än på kroppen. Ikväll ska jag kolla på "Dirty Sexy Money" på kanal5 och sitta så länge det går ute i detta underbara sommarväder, jäsa med gott samvete helt enkelt. Har kommit på mej själv med att ha blivit sämre med bloggandet, ska skärpa mej! Hoppas att ni alla andra hade en bra dag.

http://www.youtube.com/watch?v=bMCXx5k01Tg

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får från och med nu bli min lilla skatt i rosa rafs-set!(om man tänker sig leopard bh till, som vi fundera över)pusseli

2008-04-24 @ 20:40:22
Postat av: Frida

Hehe... sexig jag kommer bli! tänker nog testa det nån gång. Pussi puss =)

2008-04-24 @ 20:57:57
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0