H&M + Marimekko = Sant

Sitter och kikar på H&M:s hemsida efter lite nya grejer till garderoben. Såg till min stora förtjusning att H&M nu har ett samarbete med Marimekko men blev grymt besviken när jag såg en tröja som jag ville ha men inte kan köpa någonstans på hemsidan. Skumt tycker jag men samtidgt så blev jag snål när jag såg att träjan kostade 300 spänn och när jag tänker på hur lite plats jag faktiskt har. Gillar Marimekkos design i måttliga mängder, jag måste väl gilla finsk design när jag själv är halv-finne. Ni andra som är sugen på dessa plagg och accesoarer från Marimekko måste nog skynda er eftersom mycket redan är slut! Först till kvarn är det som gäller... 
Klicka på denna länk för att komma till webshopen:
http://shop.hm.com/se/?action=viewcampaign636marimekko&dept=DAM_SEN_MARIMEKKO

image175

Nu bär det av mot sängen och en förhoppningsvis god natts sömn.

God Natt och Puss Puss på er alla där ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0