Gratis Gamar!

Sitter och checkar runt på diverse bloggar och kan med säkerthet konstatera att livet INTE är rättvist. Människor runt om i världen svälter medan bloggerskor och kändisar får en jädra massa GRATIS Goodiebags. Dessa goodiebags kan innehålla allt ifrån kläder och smink till mobiltelefoner och SPA upplevelser. Tycker att det är sjukt att dem som redan har mycket pengar skall få ännu mer och desutom behöver dem inte betala en krona ut egen ficka...
Sjukare är det att läsa hur dessa männisor oftast slåss om grejerna och ljuger för att få med sig en extra påse med dylikt hem till sin så kallade "man" eller "assistent".
Vilka gamar säger jag bara:

image158

Det klart att man alltid har blivit lycklig när man får någonting men man måste ju kunna behärska sig och tänka på hur pass lyckligt lottad man faktisk är.
Jag själv blev superglad häromdagen då jag fick ett brev innehållande en burk med läppbalsam från Oriflame, en sån där supersöt och superretro rosa burk med läppsmörj. En liten burk men fan vad glad jag blev, helt ifrån ingenstans kom den.
Från en burk till en annan så är det snart Andra Avenyn men först tänkte jag ringa söt-Elin och höra om hon har frisknat till sig, den stackarn har haft lunginflamation. Hoppas att hon har kurerat sig med chokladen som hon fick av mig, hehe!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0