Gossip Girl Garderob - Gärna

Snart är förhoppningsvis våren här och då vill i alla fall jag klä mig a la tjejerna i Gossip Girl. Välklätt och preppy men ändå coolt och avslappnat. Skjortor, kjolar, kavajer, kappor, trenchcoatar, snygga väskor, ballerinaskor, farmors gamla pärlsmycken och sidenband i håret. Så vill i alla fall jag se ut i vår.
Hur vill ni se ut?

image182

image183

image184

Neutral make-up och böljande lockar kommer jag nog köra stenhårt på framöver...

image185

Visste ni förresten att hon som spelar "Jenny" i Gossip Girl är densamma som den lilla flickan i "Grinchen"? En annan otrolig sak är att denna tjej bara är 14 år!

image186

En lika söt hund som Serena (Blake Lively) bär på armen skulle jag inte heller tacka nej till.

Puss och kram alla söta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0