Full Rulle!

Idag har jag och mamma varit ute på ett riktigt kärringrally, det vill säga: IKEA, Ove Jansson, Köpis och Konsum. Lite inköp blev det allt på alla dessa ställen. Jag köpte en vit tunika, en beige sjal och vaniljdoftljus medan mamma köpte tyg, tröjor, krokaroch mat. Efter vi kom hem beslöt vi oss för att ge oss ut och övningsköra. Tänkte först ta Peters Volvo med automatväxellåda men skylten ville inte fästa på bilen så det fick bli mammas Ford istället med manuellväxellåda. Shit, tänkte jag som inte kört på ett bra tag men våran tur gick faktiskt över all förväntan! Nu e de bara att nöta på när man kommer hem från skolan så man kan få det där jädra körkortet så snabbt som möjligt. Har nog tänkt mej en intensivkurs men man får la höra sej fram lite på körskolorna. Ann Sans vill jag helst gå på eftersom det var där jag tog mitt EU-moppe kort och alla va supersnälla och kompetenta. Vet ni kanske någon bättre bilskola?
Nu väntar jag på mat och Andra Avenyn men skulle egentligen behövt sitta och skriva PA. Får se hur det blir med det innan den här kvällen är slut.

image203

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

jag dör! jag dör! jag dör!
uttråkad som sjutton, försöker få ihop en lite vettigare analys än den jag har lyckats hitills - går inte jättebra alls!!!
längtar tills den här tiden är över, d.v.s tisdag när religionen är gjord!
puss

2008-04-28 @ 00:58:53
Postat av: Frida

Håll ut stumpan! Vi kan ju i alla fall konstatera att vår tid definitivt inte är nu... Bättre tiden kommer dock, snart hoppas jag. Puss på dej =)

2008-04-28 @ 17:14:20
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0