From Flash To Trash

Har upptäckt ett mönster i mitt beteende. Varje dag jag kommer hem från skolan åker kläderna av som jag valt med omsorg på morgonen och på åker i stället myskläder. Idag byttes kjol och tajt tröja mot pyjamasbyxor och pösig tunika så fort jag kom innanför dörren. Är ni där ute kanske likadana?
Vet inte varför jag gör så här men jag har alltid bytt om till fulare kläder när jag kommer hem från skolan. Vet inte om det är för att jag vill spara på kläderna eller hur fan det är... Sminket är också något som ryker och oftast åker håret upp i en osexig knut. Nu sitter jag här vid datorn med håret i en Lilla My-knut, diadem för luggen och en ansiktsmask i hela nyllet. Tycker det är superkul att göra sig i ordning ock fixa sig lite extra så man känner sig fin men lika skönt är det när skiten åker bort. Naturlig är nog looken jag gillar allramest tror jag. Visst är det snyggt med sexigt sotade ögon men oftast så kör jag faktiskt till och med utan mascara. Nu är det äntligen fredag och ikväll kommer vi antagligen hitta på nåt kul tillsammans hela gänget. Då blir det att man får ta till alla möjliga tricks för att förvandla sig själv från den trashiga person man ser ut som för tillfället till en flashig Frida.
image192

Puss och Kram på er ALLA och jag hoppas att ni får en bra helg =)


Kommentarer
Postat av: johanna

ja det första jag gör när jag kommer hem är att byta om till mjukiskläder :P

2008-04-18 @ 16:23:31
URL: http://smilingface.blogg.se
Postat av: Maria

Tuff bild ! =)

2008-04-18 @ 16:26:36
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Frida

Tackar =)Då var jag inte ensam då om detta ändå!

2008-04-18 @ 19:07:20
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Elin

Du får uppdatera den där informationen lite, men imorgon då smäller det, jag laddar med ilska och såklart lite planer. Puss

2008-04-18 @ 20:37:51
Postat av: Frida

Hehe du har så rätt så rätt! Imorn då jävlar... Puss =)

2008-04-18 @ 22:09:21
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0