Fredag med Fico Fashion Show

Idag är det fredag och vi har varit lediga hela dagen. Riktigt najs så jag har slipat det sista på mitt arbete och är nästan klar. Fåglarna kvittrar utanför fönstret och nu äntligen börjar jag höra fiskmåsar som får mej att tänka på Göteborg. Ikväll skall jag, Fredrik och Carl-Henrik bege oss till Ficos modevisning på gamla Silvanum. Hoppas att det blir en kanonkväll och att man får se mycket snygga kläder och människor. Mamma städar alltid när det skall bli helg och idag har hon gått med dammasugaren och moppen i högsta hugg. Att hon orkar den kvinnan men snyggt blir det ju!
Imorgon skall vi alla i gänget förhoppningsvis hitta på något, ALLA inklusive sjuklingen Elin som nu äntligen börjar att bli frisk.
Har saknat henne jättemycket och det tror jag alla andra har gjort med...
På söndag skall hela det här hushållet bege sig till familjen Näsman på födelsedagsfika. Matilda fyller 18 år så jag och mamma skall försöka hitta på någon rolig present, alltid lika svårt det där med presenter tycker jag.

Nu skall jag upp på Orbitrecken och slita arslet av mej och bränna lite kalorier.

Trevlig Helg på er alla!

Puss och Kram =)

image169


Kommentarer
Postat av: JULIA

Alltid lika härligt att kika in på din blogg snygging! Hoppas modevisningen var bra igår. Säker på att den var! Själv var jag ute bland transor, fyllisar och en vit dam i Järrrrbo. Ses på tisdag! Pyss!

2008-04-12 @ 15:51:55
URL: http://myspace.com/juliaheartbeats
Postat av: Frida

Tackar för komplimangen snyggo! Modevisningen var bra, lite kort men bra. Haha skulle lätt vilja åka ut någon gång och titta på alla spektakel i Järrrbo. Hoppas att du får en bra helg. Ses på tisdag. Puss och Kram =)

2008-04-12 @ 18:40:32
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0