ELLE till höger och vänster...

Idag är det torsdag och jag känner mej seg som bara den. Skolan var helt okej, kort dag och god fisk i matsalen. När jag kom hem hittade jag nyaste numret av ELLE i brevlådan och blev överlyckig. Snyggaste Caroline Winberg på framsidan så jag kunde inte göra annat än slita upp plasten och lusläsa den när jag kom innanför dörren. På tal om ELLE så kom jag på mej själv idag att jag stör mej nåt så grymt på människor som heter Elisabeth men promt skall använda sig av namnet Elle istället. De skriver det på listor, rättar folk när dem säger Elisabeth och säger det på uppropen, förstår inte grejen liksom...
Är det kanske något fel på namnet Elisabeth eller vad?
Det är ju som om jag skulle gå runt och påpeka att jag faktiskt inte heter Frida utan Skruttepluttan för att min pappa kallade mej det när jag var liten!

Kom nyss hem från grillen/Brunos solarium på Söder och känner mej sådär lagomt härligt stekig. Känns som evighet tills man kan sitta ute i riktiga solen och bli brun som en pepparkaka.

Puss och Kram alla där ute =)


image167


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0