Coolt

Innan jag lägger ner det här med bloggandet för idag vill jag bara upplysa alla där ute om en riktigt cool grej som jag upptäckte nu. Såg nu på min bloggsida att jag har lika många kommentarer som inlägg, 129 stycken allt som allt! Ganska coolt om ni frågar mig...
Det klart att med det här inlägget så förstörs ju den där statistiken, 129 kommentarer och nu 130 inlägg men va fan det skiter jag i.
Nu ska jag inte störa er mer för idag men imorgon är jag tillbaka med nya tag och inlägg.

Puss och Kram =)
image181

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommenterar, så det förblir jämt, men nu har du skrivit typ tre inlägg till idag så det är lite sent kanske :)
Förresten är det nu jag "pluggar" som jag sa när vi snacka!!

2008-04-16 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0