Blogginlägg På Beställning!

Som många redan vet så jobbar min kära mamma på Lindt choklad. Idag så kom denna lilla söta varelse hem från sin Stockholmskonferans och hade med sig en uppskattad nyhet hem. Nyheten var Lindts senaste chokladkaka men havssalt i! Havssalt usch, fy och blä tänker kanske ni men jag måste bara få säga tt den är gudomligt god. Var själv skeptisk i början till denna men nu är det min nya favoritkaka, har nästan redan ätit en halv kaka. Alla ni andra chokladälskare där ute uppmanar jag att köpa denna chokladkaka så fort den dyker upp i en butik nära er! Ni kommer inte ångra er =)

PS: Detta inlägg bad min mamma mej att skriva för att ragga lite potentiella kunder.

image189                image190

LINDTCHOKLAD + HAVSSALT = SANT!

Gudomligt Gott...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm det låter grymt konstigt :P men det kanske är värt att testa ändå :) Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 09:21:19
Postat av: Frida

Det låter konstigt men det är supergott, jag lovar! Det samma =)

2008-04-17 @ 15:54:28
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0