Apinaorkesteri

Denna dag är en fredag...
Jag är ledig från skolan, vaknade av att min käre far ringde mej runt halv tolv, åt tonfisksallad och drack ananasjuice till frukost som jag älskar och nu sitter jag vid datan med balkongdörren på glänt, solen skiner och fåglarna kvittrar härligt.
En riktig toppendag om jag får säga det själv!
Ikväll tänkte jag bege mej ner till Sjömanskyrkan för en kväll i SUBLIMERA anda. Ska bli riktigt kul men jag får ta och ragga upp någon att gå dit med eftersom Elin den stackarn fortfarande har lunginflamation. Roligast av allt misstänker jag blir att se Simon Waxin i ljusrosa pyjamasbyxor, hehe.
Satt och gluttade på Stureplans hemsida, ovanligt NEJ men ändå och läste lite om bröderna Schulmans nya sida: http://www.1000apor.se/
Såg ett mycket givande program igår in på småtimmarna på TV8 som heter "Frånvarande" där bland annat Alex Schulman medverkade. En skara på sex glada människor satt och diskuterade Filip och Fredrik i en timme och det var ganska kul att höra vad alla tyckte om dem båda, vem som skulle överleva utan dem andre, vem som hade legat med flest tjejer, hur mycket pengar dem har tjänat osv. 

Nu sitter jag och kollar på YouTube och har hittat ett kärt gammalt klipp på finska...
Detta klipp är från en finsk talangjakt som jag och min lillasyster alltid tittade på när vi var hos mormor och morfar. Mormor hade spelat in detta program eftersom det var en svensk tjej som sjöng "Främling" av Carola men det var den här lille killen med bävergaddarna som sjöng "Apinaorkesteri" vi hellre ville titta på.
Titta och njut säger jag bara: http://www.youtube.com/watch?v=NO9UY2OISXM

Puss och Kram =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0