Tisdag = Tv-kväll

Sitter vid datan o kollar runt på diverse bloggar o hemsidor så som www.hemnet.se
Kan inte hjälpa det men jag bara älskar o kolla in feta hus o flotta våningar, bara drömma sej bort ett tag. Tänk när man själv ska skaffa lägenhet o inreda den. Gud va kul! Jag kan fanimej strosa omkring på IKEA i flera timmar o planera hur man själv skulle vilja ha det i sitt eget hem. Min första lägenheten hoppas jag är i Göteborg dit jag tror att jag kommer flytta tillbaka. Det känns lite konstigt att man kanske kommer flytta ifrån Gävle snart o lämna alla man känner här kanske för gått. Efter studenten vet jag att alla som jag har tagit för givet att jag har i min närhet inte längre kommer att finnas till hands, lite sorgligt känns det tycker jag. Har lovat mej själv att försöka hålla kontakten med alla men man får la se hur bra det går.

Ikväll blir de en välförtjänt kväll framför tv:n. Det blir Desperate Housewives, Ugly Betty, Skenet Bedrar och Andra Avenyn. Andra Avenyn e en serie som jag tidigare hatat men blivit helt fast efter bara två avsnitt. Jg kan inte sluta titta för jag vill hela tiden ha reda på vad som ska hända i nästa avsnitt. Skenet Bedrar e en serie som jag också älskar, en sån där über-engelsk som alltid tycks fashinera mej. Just nu känner jag seg som en råtta så därför tänker jag unna mej en kväll framför tv:n för imorgon väntar prov-plugg o det känns ju ännu segare tycker jag!

Adios Amigos =)

Kommentarer
Postat av: denize

jag har fått hemnet sjukan

2007-11-28 @ 09:57:08
URL: http://denicebe.blogg.se
Postat av: Frida

Jag med... måste gå in minst en gång varje dag för o kolla om det har kommit in något nytt!

2007-11-28 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0