Studentmössa eller badmössa?

Har efter många om och men lyckats provat ut en studentmössa. De va så jäkla mycket att välja att jag blev både stressad och förbannad. Du kunde fanimej välja på tre olika typer av mössor, tre olika tyger innuti, olika färger på stenar, brodyr, band, tröjor, glas, trosor, kalsonger, byxor och guldöverdrag till din studentmössa som du också kunde använda som badmössa! Helt jäkla sjukt och tjejerna som skulle hålla i allt kunde man ta seriöst eller oseriöst, de va bara att välja och jag valde att ta dem totalt jäkla oseriöst...


image9



Student 2008 e ju fanimej vi. Kan inte fatta det riktigt. Vad ska man göra sen? Har väl en liten aning men man kan ju inte bli annat än stressad om man tänker på vilka viktiga beslut man snart måste ta! Tänk när man ska ha återförening med sina gamla klasser, va kul o se vad som hände med alla. Lika kul e de väl inte om man själv blir den där misslyckade jäveln som alla tycker synd om...

Nej, misslyckas tänker jag inte göra utan jag ska skaffa mej en bra utbildning, ett jobb som jag trivs med och som just jag är jävligt bra på!
Ska fortsätta plugga till provet imorgon, försöka i alla fall, hehe.


Puss och Hej leverpastej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0