Prov och Presentpanik!

Idag hade vi svenska nationellt prov i FEM timmar! Satt hela tiden ut o kan inte fatta att jag satt stilla så länge, fick ju fasiken trä-smak i arslet... Provet gick sådär, jag hade ingen inspiration för fem öre när jag satt där så den som lever får se hur det gick. Imorgon är det den muntliga delen som ska göras. Ett fem minuters tal så jag hoppas det går bättre. Håller på o funderar lite vad man ska ta o önska sig i födelsedagspresent o julklapp. Tycker det blir svårare o svårare för varje år som går. Har på känn att Emma kommer att bege sig till "Lusthuset" o inhandla något åt mej till födelsedagen! Skulle tycka de va kul med en ny klocka... Har spanat in en D&G på NK som e snygg. Eller två förresten men en vet jag att jag kommer att tröttna på men den e så snygg i alla fall för tillfället men om några år vete fan. 


image15



Något kul smycke e alltid trevligt att få. Hermés armband är riktigt trevligt men lika trevlig e inte prislappen! Snyggt e de i alla fall. Ähh har ju lite tid att tänka på men det närmar sig med skrämmande steg. Vad önskar ni er för något?


image17



Kommentarer
Postat av: Elin

satt du hela tiden! bra jobbat alltså, var helt slut efter mina tre timmar
ringer dig

2007-11-13 @ 17:13:32
Postat av: Jo

Klockan är SKITSNYGG!

2007-11-13 @ 20:50:41
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: denice

ÅH! HERMES! älska hermes sjalar, har en hemma. fast inte äkta såklart. haha var in i hermes butiken i peking, omg! deras parfym är också helt ok!

2007-11-13 @ 21:59:21
URL: http://denicebe.blogg.se
Postat av: JULIA

Du har bra smak du :)

2007-11-26 @ 19:21:04
Postat av: Frida

tackar =)

2007-11-26 @ 20:18:55
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0