Krambjörnar och Kustbevakare =)

Idag har det varit en lång och seg skoldag. När det var dags för hemgång var det helt mörkt ute och det känns som om dagarna bara flyger förbi. Snön som kom har stannat kvar och jag hoppas att det blir en vit vinter i år och inte en fylld med slask, e så trött på den där skiten efter alla jular nere i Göteborg! Den här tiden på året blir i alla fall jag lite latare. Det är ju så skönt och bara komma hem, dra på sig dem ljusblåa fårskinnstofflorna o bara slappa framför tv:n med en kopp te. Det mina vänner e väl ändå livet? Har som många känner till en hylla med Krambjörnar ovanför min säng. Dessa har på senare tid bara suttit och samlat damm så idag städade jag hos dem o gav dem lite uppmärksamhet. Dem tycker väl inte om mej längre! Jag som tycks ha glömt bort dem men de ska veta att jag fortfarande tycker att dem är världens sötaste och att jag tycker om dem lika mycket nu som när jag var liten. Ikväll e de mycket på tv o jag ska bland annat titta på Kustbevakarna o Insider. Tycker om program som visar hur puckade vi människor och speciellt svenskar kan vara. man känner sig så lycklig nåt speciellt när Robert Ashberg avslöjar någon porrkung eller när kustbevakarna tar fast någon för sjöfylla, skadeglädje tror jag det kallas för hehe... Imorgon är det äntligen fredag. Hoppas på att något kul kommer att hända för kyckling på fredag e inte det enda som jag vill ha!

Trevlig helg på er alla =)


image21


Jag + Krambjörnar


Kommentarer
Postat av: deniz

håll ut lilla sötnöt, snart är det helg!

2007-11-15 @ 19:23:23
URL: http://denicebe.blogg.se
Postat av: Jo

Frida, du är så himla söt!

2007-11-15 @ 20:15:11
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Frida

Du e ju ändå sötast johanna! =)

2007-11-15 @ 21:09:39
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0