Huvudvärken från Helvetet!

Idag känner jag mej helt jävla slut om jag ska vara ärlig. Skolan va sådär ansträngande, alla som ville fick en student t-shirt av söt-Johanna och engelskatestet fick jag göra hemma om jag ville. Trots detta har jag fått huvudvärken från helvetet och jag kan inte lägga mej ner och vila än för jag måste verkligen plugga till geografiprovet imorgon. Har inte ens börjat men jag känner mej själv... snart börjar Will & Grace och That 70´s Show och detta lockar mer än hundra sidor om kartor och befolkning. Ulrika gjorde mej glad idag då hon sa att jag var gullig i håret. Mitt hår måste ha växt så det knakar för nyss hade jag jättekort men nu tycker jag faktiskt att det är ganska långt. Ute har det snöat nästan hela dagen men nu har det börjat komma regn istället, Gävle blir allt mer likt Göteborg så det är skrämmande...

Klassen var inte helt komplett idag utan de va allt en del som hade drabbats av den vid det här laget välkända prov-sjukan, hehe! Kände själv starkt för att själv stanna hemma men jag får så dåligt samvete och så tror jag att jag missar jättemycket. På geografilektionen fick vi en massa stundent information och det verkar som typ det bara är jag och några till som är pepp inför kryssningen. Jan den söta berättade om för mycket länge sedan (citat av Jan) när han själv tog studenten. Han påstod även att det kommer kosta oss alla cirka 10 000 kronor för alla grejer runt studenten. Jan var väldigt stilig och välklädd i kostym på grund av att han trodde att rektorn kunde dyka upp på lektionen men det gjorde han inte. Igår frågade jag Jan vad ordet "imbecill" betyder, fick detta förklarat av John och att det betyder att någon är dum i huvudet eller allmänt puckad. Jan ville inte berätta men sa att det är något som han är! Absolut inte sa jag och tyckte så synd om honom. Ibland känns Jan som en liten bebis som man bara vill ta hand om och baka en massa goda kakor åt, bjuda honom på tonvis choklad och läsk eftersom han älskar sötsaker. Bebis eller inte men fantastisk är han allt den där Jan...

Ha de gött och lycka till med provplugget ni andra stackare =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jan, vilken stjärna! Plugga lungt!

2007-11-29 @ 19:02:35
URL: http://frokenflorin.blogg.se
Postat av: Frida

Tack Hanna! Lycka till själv =)

2007-11-29 @ 19:52:25
Postat av: Jo

Ditt hår HAR blivit skitlångt! Jag satt jättelänge och funderade om du hade löshåret i idag, men sen kom jag fram till att det nog bara hade växt sig skitlångt och supersnyggt! Jag vill ha långt hår med... Men det växer så sakta...

2007-11-30 @ 17:21:10
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Frida

Tackar Johanna... du e så söt o snäll =) ditt hår e också fint!

2007-11-30 @ 18:46:59
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0