Halloj!

Back in Bloggvärlden!

Tänkte ge det här med bloggandet en andra chans... förra gången gick inte så bra. Var som de flesta hängiven i början men tröttnade snabbt. Kände att man måste leva ett as fränt och spännande liv för o dela med sig på en blogg o inte leva ett vanligt Svensson-liv som just jag! Men va fan... jag hoppas kanske att man e lite intressant ändå?
När jag var liten skrev jag alltid dagbok o det va skönt o skriva ner sina tankar. Varje vecka va de nån ny kille man va kär i, Aqua eller Spice Girls hade kanske en ny låt? Japp allt skulle skrivas i dagboken. Bloggen tänkte jag skulle ta min forna dagboks plats, den kanske inte är blommig med parfymerade sidor och guldigt lås men jag hoppas bli lika flitig på att skriva i den!

Ha de gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0