Det går som på räls...

Idag har jag varit hos tandläkaren och skaffat tandställning. Skulle egentligen ha fått en redan i sjunde klass men jag måste har varit bortrest den gången så då trodde de att jag inte villa ha. Klart det inte e så kul o skaffa tandställning nu men jag måste tänka på att om jag senare i livet skulle behöva kommet det då att kosta mej minst 15 000 kronor! Helt sjukt så jag gör det nu istället. Hoppas bara inte att folk kommer att tycka att jag ser ut som jordens största tönt... själv tycker jag inte att den syns så mycket och den känns mindre som tur e. Hade världens ångest imorse innan jag gick till käftis, kändes som världens undergång för en liten tandställning. Vilket radarpar ändå... Jag o min nya tandställning!

Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag lovar att jag ska bli duktigare. Ska skärpa mej rejält... På fredag bär det av till Stockholm med lillasyster Mimmi o min goa göteborgare till far. Vi ska fira pappas femtiårsdag genom att bo på hotell o förhoppningsvis shoppa järnet. Ska självklart spana efter kändisar när man kommer bo så nära Strandvägen o kommer rapportera om mitt äventyr i kungliga huvudstaden.

Ha det bra alla där ute. Simma lungt =)


Kommentarer
Postat av: deniz

oj då tansdtällning? jag är övertygad om att du är sådär sjukt snygg endå så man blir alldeles trött! :)

2007-11-24 @ 23:45:47
URL: http://denicebe.blogg.se
Postat av: Frida

tackar =) du e för jävla söt o snäll...

2007-11-25 @ 21:24:46
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0