90-talet återvänder...

På lovet har jag läst så mycket skvallertidningar att jag kan konstatera att 90-talet är hetare än någonsin. Inte nog med att Spice Girls ska återförenas nu ska även Ace of Base och Aqua ut på turné. Tycker tragiskt nog om alla tre grupper fortfarande men undrar om det kommer funka lika bra den här gången?


image15      

                                                                    Ace of Base

    image16

                                         AQUA

Såg för första gången i lördags Spice Girls nya video, Davids otrohet må ha stärkt Beckhams förhållande men inte gett Victoria en bättre sångröst. Geri har tränat rejält efter graviditeten och gör verkligen allt för att visa sitt nya sex-pack i videon. Emma e fortfarande docksöt och Mel C är väl den som egentligen kan sjunga och som inte har blivit mamma. Trots denna ljumma comeback kan jag inte förneka att Spice Girls var mina största idoler!
 
Spice Girls för mig var minimala kläder på kroppen och gigantiska skor på fötterna, köpte säkert tiotals par platåskor för att Spice tjejerna hade det. Nu i efterhand om jag tänker efter så la jag säkert ut en förmögenhet på bara Spice Girls prylar. Jag köpte skivor, filmer, Spice-bilder, pennor, tröjor, nyckelringar, godisklubbor och Girl Power parfym.

Ace of Base, Aqua och Spice Girls har flertalet hitlåtar bakom sig och jag tvivlar på om de någonsin kan toppa de gamla klassikerna med nytt material. Klassiker så som "Barbie Girl", "All that she want´s" och "Wannabe"är och kommer förbli låtar som vår generation sent kommer att glömma!

http://www.youtube.com/watch?v=WcAlA4iY_kY

SPICE GIRLS: Då

image13


SPICE GIRLS: Nu


image14


Kommentarer
Postat av: denice

haha! älska 90 talet! kina var det bästa jag gjort! såg att emma kandiderar som lucia?! gött! :)

2007-11-05 @ 22:05:00
URL: http://denicebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0