Yesterday...

Igår blev en lyckad kväll. De va trevligt men jag va inte på jätteparty humör. Men de va trevligt ändå tyckte både jag och Lilli. Jag, cicci och lilli drog ner mot stan runt halv tio och gick och tog en stämpel på Art Garden. Där va det än så länge lungt så vi drog upp på söder till Interpool där vi träffade calle, bålis och walle. Killarna spelade biljard och vi brudar tog en Xider Christmas med glitter, till lillis stora förtjusning! Cidern va god och sen drog vi oss mot Art Garden ännu en gång. Grabbarna ville inte gå ut utan skulle istället till Donken så vi sa hejdå. Väl på Art Garden hade det kommit as mycket folk och som tur va slapp vi stå i kön som va milslång för vi hade ju redan stämpel... Där inne va det as hög musik, ganska bra men svår att dansa till. Folket va trevliga och de flesta laomt berusade förrutom en kille som konstant skulle taffsa på både mej och lilli. Vilke äckel men cicci fick i alla fall hugg. Runt tjugo i två ville jag o lilli dra oss men cicci ville stanna kvar med ragget så vi begav oss hemmåt i den kalla natten. Vi cyklade försiktigt för det va svinhalt och sedan stod vi utanför lillis hus o snackade nästan en timme. Va hur många fulla människor som helst som vinglade förbi oss, folket kom från högskolan så det måste ha vart ett jäkla party där! En kille ville ha skjuts men vi sa att vi inte hann, han var för full och för äcklig. Efter dryga timmen sa vi god natt till varandra och jag fortsatte men resa hem mot sörby. Frös nästan både fingrarna och tårna av mej så jag hoppade snabbt i mina ljusblåa fårskinnstofflor när jag kom hem. Kollade runt på tv:n om de va nåt att ha men sussade sedan sött fram tills klockan var runt halv ett idag...

Ha de gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0