Top Notch!

Sitter och degar vid datan och kollar på klipp på YouTube på Björn Gustafsson. Vilken skön och underbar människa, riktigt top notch! Han e så jävla skön när han ska vara en brat... Göteborgare e han också och det gör ju inte saken värre.

Igår va vi alla på Slick City. Skit trevligt folk som va där men musiken va väl inge vidare. Den va bättre uppe på Heartbreak där de spelade gamla godingar som "Eloise" och "Oooa hela natten". Kände precis som Amanda den påtagliga fislukten som omslöt lokalen, usch och fy och blää! Bara för att man inte längre får röka på krogen så verkar folk tro att det då helt plötsligt blir okej att konstant gå runt och släppa sig. Okej att det är något helt naturligt men det finns gränser för vart man kan lägga av en rökare! Jag dansade så jag har ont i tårna idag och det hade även Elin. Det var lite som en Solängen reunion och det tror jag alla tyckte va roligt. Martin va så söt när han sa att jag och Emma är as roliga och att vi måste börja prata mer med varandra. Jag håller med Martin och tycker att vi ska skita i grupperingarna som vi har i våran klass och bara inse att trots vi inte tror det så har vi mycket gemensamt och är mer lika än vi tror.
Summan av kardemumman så var kvällen lyckad, den var top notch helt enkelt!

Ska gå och skriva lite på filosofin, får se hur det går men försöka går ju...

Puss o kram =)

Kommentarer
Postat av: Jo

Fuck grupperingarna, vi har en termin kvar som kan bli TOP NOTCH :) Är du med mig?

2007-12-21 @ 23:05:44
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: amanda

jag är på!! också tycker jag att vi startar en mysterrorgrupp som placerar ut rökelse och wonderbaums på krogar så att man slipper äcklig lukt. men nu för tiden tycker jag inte att det är så galet mycket grupperingar.. i love sp3k

2007-12-21 @ 23:22:20
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Klart vi ska mysa. Fuck grupperingarna så gör vi detta till en top noth termin!

2007-12-21 @ 23:27:31
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0