Slick City... tonight =)

Ikväll styr vi kosan mot Slick City. Känner mej bara lite pepp än så länge men detta ordnar nog upp sig när man börjar fixa hår och smink...

Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. Trots att jag har en fullproppad garderob så duger inget när man väl ska klä på sig. Antingen känns kläderna för fina eller inte fina nog. Har inte gjort klart mitt filosofiarbete så egentligen borde jag sitta hemma och plugga istället. Men man lever ju bara en gång så plugga för jag göra en annan dag.
Ikväll ska jag ha roligt och inte tänka på plugg och annat jävelskap!

Ta det lungt ikväll alla... varannan vatten!

Kommentarer
Postat av: amanda

hade exakt samma problem med outfit! men fanny och lisa hjälpte mig så det ordnade sig :) varannan vatten pallar jag dock inte, jag blir så mätt och kissnödig! körde varannan öl iställlet:) hoppas du hade skitkul! god jul och gott nytt år på dig snuttis!

2007-12-21 @ 17:20:38
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Du va ju jättesnygg igår. Hehe, varannan öl låter bra de med! Jag hade skitkul och jag hoppas du hade det med... God Jul och Gott Nytt År på dej med sötnos =)

2007-12-21 @ 18:02:30
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0