Parfym...

En av mina stora passioner här i livet är parfym. Älskar att gå och strosa inne på parfymerier i timtal och jag vet precis vad jag gillar och inte när jag luktar på en parfym för första gången. Har nog nu för tillfället tio olika parfymer och jag varierar mellan dem efter årstid, dagtid eller kvällstid och vad för typ av kläder jag har på mig.
Har blivit så pass säker efter allt luktande att jag ofta kan avgöra vilken typ av parfym människor jag möter har på sig...
Tänkte lägga ut en ny parfym varje dag här på bloggen som jag tycker om så det skulle vara kul om ni berättade vilka era favorit parfymer är!


Första doften är en av mina absoluta favorit parfymer, "Amor Amor" från Cacharel.



image32




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0