Packa Pappas Kappsäck!

Håller på och packar lite smått inför Göteborgsresan till pappa på fredag. Packar alltid för mycket av både smink, krämer, hårprodukter och kläder men den här gången får jag lämna lite utrymme för eventuell shopping. Jämnt när jag har lite cash att spendera så hittar jag aldrig någonting så jag anatar att det blir samma visa den här gången. Julklapparna från pappa måste jag ju få plats med i alla fall. E jättespänd på vad jag ska få, har faktiskt inte en endaste aning! Nu när jag ska åka så vet jag inte riktigt om jag åker hem eller bort. Jag menar jag har ju faktiskt bott i huset där nere på Brunörtevägen 8 i nästan hela mitt liv. Det som gör att Gävle känns mer hemma e väl för att jag går i skolan här och har de flesta kompisar här. Kommer sakna polarna när jag e borta som alltid och hoppas innerst inne att det inte händer allt för mycket här hemma nu när jag e borta. Hemskt av mej kanske att tänka så men men...
Detta lov känns verkligen välbehövligt och jag tycker att det ska bli så skönt och komma bort och vila upp sej för ett tag. Ska äntligen få träffa pappa, shoppa i Göteborgs boutiqer, äta gött mos hos Oves, världens goaste glass på Triump och pressa morotsjuice så det står härliga till. Älskar morotsjuice så jag tvingade pappa att investera i en råsaftcentrifug. Ska snart kolla på en massa avsnitt av Sex and the City och frossa i Paradis praliner.

Hoppas ni också får en bra kväll!

Puss Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0