Julbord

Kom precis hem från ett julbord på Axmar brygga. As gott, as mysigt men ack så mätt man blir. Tyckte att jag hade lagt upp en fantastisk taktik om hur snabbt och hur mycket jag skulle äta av allt. Misslyckades totalt o blev sådär äckligt jävla mätt! En del människor vräkte i sig som om de aldrig sett mat innan... Vilka grisar.
Imorgon är det back to school som gäller men det här är sista veckan innan jullovet. Ska bli skönt med lov o få komma ner till pappsen i götet. Snart e de jul o jag har noll julstämmning i kroppen. Inte ens efter dagens tappra pyntförsök eller bak, julmusik o en jädra massa glögg känner jag att det börjar närma sej. Har en svag misstanke om att jag inte har någon uppfattning vilken dag det är på grund av att jag i år inte sett ett enda avsnitt av julkalendern. Såg första men sen har det bara inte blivit av. Det enda jag har gjort är att öppna min chokladkalender varje dag, ligger till och med en lucka före. Hehe!

Nu ska jag hoppa i min sexiga pyjamas, eller inte o dega framför tv:n.

Puss o kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0