Jalla Jalla!

Idag har jag bara haft en lektion men jag kan inte låta bli att känna mej stressad. Har stressat sen jag steg upp och fick lite småpanik då jag insåg att min uppgift på webdesignen skulle lämnas in idag. Blev som tur va klar men var sedan tvungen att stressa hem för att sedan åka ner på stan, gå in o hämta mitt Efva Attling halsband och sedan gå till käftis, tandläkarn för att spänna tandställningen! Jäkla busy jag blev helt plötsligt. Är precis som min pappa, alltså inte skapad för stress. Eller ofrivillig stress skulle jag vilja säga. Jobbar jättebra under tids-stress men annars så suger det rent ut sagt att känna sig stressad. Har inte köpt klart alla julklappar och nu ska det börja städas i hela huset för att göra det julfint och sedan baka och stå i. Måste boka tågbiljetter och maten till Joe Labero. Måste plugga till provet imorgon och skriva klart mitt filosofiarbete. Alla dessa måsten...

Det som gör mej glad just nu är mitt nya halsband "Mother Earth," att det är fiskgratäng Bordelaise på fredag och att vi ska gå på Slick på tordag. Annars så suger det ganska så mycket att heta Frida Persson för tillfället!

Ta det lungt där ute  =) 


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0