Fisköga och Hemskrivning!

Sitter och försöker skriva klart mitt förbannade hemprov... Det går inte så bra för jag vill bara lägga mej och vila för mitt huvud håller på att explodera. Håller på att få rött öga, igen! Fan säger jag. Ser ju ut som en jädra fisk när jag har rött öga. Jädra fisköga och jädra hemprov!
Gud va mycket agression jag tog ut på min stackars blogg idag. Den får bli min slagpåse och syndabock för dagen. Önskade att det kunde vara vitt och juligt ute men nej. Inte ska det vara någon snö här inte, hoppas bara det hinner komma innan jul. Sitter förresten och skriver om just gud och andra goa grejer men jag har verkligen NOLL inspiration just nu. Kristendom och islam låter väl inte så lockande. Det enda som håller mej uppe just nu är att jag väntar på lussebullar som mamma köpte idag och Herrljungas underbara barnglögg. Glögg ska enligt mej ha NOLL procents alkohol i sig och då menar jag verkligen noll. Är det så bara 0,2 så känner jag det direkt eftersom jag tycker det bara smakar sprit. Barnglögg e den bästa och det med basta!

Imorgon är det fredag och det är meningen att det ska bli utgång för min del. Får se hur det blir med den saken nu när mitt huvud inte riktigt vill samma sak...

Lycka till alla ni andra som sliter arslet av er för detta förbannande hemprov!

Puss o kram =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med hemprovet! ses imorgon!

2007-12-13 @ 20:02:17
URL: http://frokenflorin.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mycket hanna! Lycka till själv.

2007-12-13 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0