Dan före dan!

Imorgon är det julafton. Shit!
Är det bara jag eller har det inte gått jättefort, tyckte nyss det va typ tre månader kvar. Kom nyss hem från Elin och en glögg oc spelkväll. Glöggen som dracks var Herrljungas barnglögg, den e bara så god och spel blev det i form utav kortspel, dataspel och pingis. Jag ägde verkligen om man nu får säga så. Var i alla fall helt klart bättre än vad grabbarna trodde att jag skulle vara. Vi mös och åt och sedan gick alla hem till sig. Idag, söndag skall jag baka det sista, städa, slå in paket och skicka in mitt filosofiarbete. Äntligen har jag börjat och är nästan klar... Mitt kommer inte att bli sex sidor men jag satsat i alla fall på fyra. Fyra är sådär lagomt, lite mer än hälften.
Vinkade av David som skulle bege sig till Liiidingööö över jul, Björn skulle till Edsbyn medans jag, Elin och Fredrik blir hemma i stan. Det är ganska så skönt och vara hemma och sedan dra ner till pappa i götet över nyår istället. Ingen snö blir det här i år i alla fall men man får la nöja sig med det lilla frosttäcket som ligger på marken. På julaftonsmorgon blir det grötfrukost hos oss med mormor och morfar. Då öppnar vi paketen och sedan beger vi oss till kusinerna i Bomhus. Där är det en salig blandning mellan unga och gamla, finnpajsare och super-svennar men det är alltid ett skönt gäng. Tycker faktiskt hemskt mycket om min släkt och vi har alltid så jäkla roligt när vi träffas. Efter några glas börjar alltid någon sjunga och snuskiga historier berättas i massor. Finnpajsar fasoner eller inte min släkt är fanimej bäst!



Merry Christmas From Me and The Hoff!


image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0