Bye Bye Baby!

Idag åker jag med hjälp av X2000 äntligen ner till min käre far i Göteborg. Släpar ner kläder, choklad och julklappar så packning finns det gott om. Hoppas hitta något trevligt att inhandla på MONKI, NK eller Weekday, affärer som i alla fall inte finns här! Har laddat både iPoden och kameran så man har något att fördriva tiden med. Hatar att min lillasyster Mimmis bärbara DVD har gått åt helvete men den människan e ju inte rädd om någonting så jag e inte förvånad. Igår va mormor och morfar här och sa hej då. Vi fick Toffifee och pengar till resan, dem e allt bra snälla dem där finska galningarna!
På tal om galning så är även jag en sådan. Till exempel så var jag helt galen i ett finskt tjejband som hette "Cat Cat" och som bara hade typ en hit. Låten som de slog igenom med och som i princip blev deras enda hette just "Bye Bye Baby". Tyckte de va jordens bästa låt och jag de va till och med och tävlade i Eurovision Song Contest 1994 med den låten. Kan tyvärr inte låten utantill idag men den svänger desto mer...
Se och förtrollas av denna finska duo, hehe:


http://www.youtube.com/watch?v=NY9gud42HKg&feature=related



Hoppas ni andra får ett bra lov så ses vi snart igen,
rättare sagt den 7 januari då jag kommer hem!


Puss och Hej, leverpastej =)



Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Är ruggigt förtjust i dansarna i bakgrunden. Liksom riktigt klassisk koreografi. Jag gillar :)
saknar dig, sötis. vi ses i skolan!

2008-01-07 @ 14:51:06
Postat av: Frida

Dansarna äger! Saknar dej också... ses snart sötnos :)

2008-01-07 @ 21:01:21
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0