Art Garden!

Ikväll blir det Art Garden med cicci, lilli, bålis och förhoppningsvis david. Hoppas att fler känner sig peppade och går dit. Ringde och skulle fråga gärdis men han va i sthlm och satt och mös med sin farmor... Har ingen aning om vad jag ska ha på mej mend et löser sig nog. Känner men redigt mat-bakis idag och kan knappt tänka på mat utan att känna mej illamående! Åt som en häst igår så idag får det bli mer dricka av istället, hehe. Ännu en julafton har passerat och det känns lite konstigt. Tänk va ett år går snabbt ändå. Hoppas att ni alla ahde en jättebra julafton med många fina paket och mycket god mat. Jag e supernöjd över mina klappar och trodde inte att jag ens skulle få så många, måste vart snäll ändå i år alltså!

Ha en bra kväll så kanske vi syns ute någonstans i vimlet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0