All I Want For Christmas...

Har idag för första gången sett MQ:s nya julkampanj med Agnes och Måns från idol. De står och smörsjunger, hånglar och allt de vill ha till jul är varandra och självklart MQ:s kläder. Det enda jag just nu vill ha till jul är snö! En jul utan snö är inte en riktig jul. Julstämningen i min kropp är idag lika med noll trots tappra försök med glögg, pepparkakor och massor av julmusik. Detta mildväder och allt plugg i skolan gör att det inte känns som att det närmar sej den 24:e december. Fattar inte hur lärarna tänker ibland, hur j*vla jobbigt kan det vara och sprida ut uppgifterna lite och inte samla dem i en klump precis innan lov? Jag bara undrar...

Idag har jag fått jättemånga komplimanger för min nya gråa tröja och mitt tydligen långa hår. Alla e så himla snälla och jag uppskattar verkligen när ni säger så snälla saker trots att jag alltid har haft svårt för att ta till mej en komplimang. Jag har själv bestämt mej för att jag själv ska bli bättre på att ge komplimanger. Det gör en glad och lycklig så en komplimang kan väl ingen människa få för mycket av!

Sov så sött sötisar där ute =)


image23


Kommentarer
Postat av: amanda

håller med 100% på det där med skojgrejs.. jag är så TRÖTT på all skit!! jag vill ha julmys damn it!! gaah. och för det andra så är du typ världens sötaste människa så du ska LÄTT ta åt dig av alla komplimanger :)

2007-12-08 @ 17:23:30
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

tack så mycket. du är också världens sötaste! =)

2007-12-08 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0