18 år... snart

Nu har dem sista gästerna gått. Ikväll har det varit släktpartaj här för hela slanten. Vi firade mej som fyller 18 år på måndag... Tänk att man snart e 18. Har aldrig känt av att jag e yngre än de flesta i min årskull men idag kände jag mej som 8 mentalt. Har sjungt en jädra massa SingStar hela kvällen med hela tjocka släkten och ätit så mycket mat så jag kommer nog att känna mej  jäkligt mat-bakis imorgon bitti. Imorgon blir det plugg för hela slanten, psykologiarbetet måste skickas in o jag har knappt börjat! Känns för pissigt att ägna en hel söndag åt plugg. Sunday, bloody sunday! Nu e de dags för lite tandborstning och sedan checka in om det är något trevligt på tv:n annars blir det natti natti.

Ha de gött, dröm sött =)

Kommentarer
Postat av: Maja

GRATTIS FRIDA!!! (fast egentligen tror jag att jag är 35 minuter sen...men ändå!)
:D

2007-12-11 @ 00:34:56
URL: http://majsis.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mycket Maja =)

2007-12-11 @ 15:27:35
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0